בני 14 ו-13 יואשמו ביידוי בקבוקי תבערה על בית חולים

בנצי לייזרוביץ No Comments on בני 14 ו-13 יואשמו ביידוי בקבוקי תבערה על בית חולים

המשטרה השלימה חקירת שני חשודים שנעצרו בשבוע החולף בני 13,14- בחשד שיידו בקבוקי תבערה לעבר בית חולים ואבנים לעבר כוחות הביטחון במזרח ירושלים. בהמשך צפויים נגדם כתבי אישום

צילום: אבי חיון
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבוע שעבר שוטרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב עצרו בביתו חשוד (בן 14 תושב עיסאוויה) בחשד ליידויי אבנים ובקבוקי תבערה.

עפ״י החשד, החשוד יידה בחודש שעבר בקבוקי תבערה לעבר בית החולים הדסה הר הצופים. במקרה אחר, עפ״י החשד יידה אבנים לעבר כוחות הביטחון בעיסאוויה. כתוצאה ממעשיו לא היו נפגעים.

היום עם סיום החקירה בימ״ר מחוז ירושלים, הוגשה נגדו הצהרת תובע בבימ״ש השלום בירושלים ובימים הקרובים צפוי נגדו ע״י הפרקליטות כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים. כמו כן היום הוארך מעצרו שוב בשלושה ימים, זאת עד לתאריך 21.6.

במסגרת חקירה זו שהתנהלה בימ״ר ירושלים, בימים האחרונים נעצר ע״י שוטרי תחנת שלם חשוד נוסף (13), שעפ״י החשד היה מעורב אף הוא במקרים אלו. החשוד נשלח למעצר בית ובהמשך, בהתאם להחלטת הפרקליטות – צפוי גם נגדו כתב אישום.

במשטרה מדגישים כי הניסיון של פורעי חוק אלימים לפגוע בבית חולים הוא מעשה חמור, פסול שמעיד יותר מכל על שפל מוסרי וערכי של אותם חשודים. :משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצרם של פורעי חוק, מפרי סדר ומיידי אבנים ובקבוקי תבערה, בגירים או קטינים, וכן נגד כל מי שינסה לפגוע במוסדות ציבוריים, באזרחים ובכוחות הבטחון, ולהגן על שלום הציבור ובטחונו".



0 תגובות